Marian Mina, preşedintele Consiliului judeţean Giurgiu, alături de mai mulţi directori ai unor direcţii subordonate, au participat joi, 13 iulie, la o conferinţă de presă în care a fost prezentat bilanţul unui an de mandat .
Printre subiectele abordate, care au prezentat stadiul implementării mai multor proiecte din judeţ, a fost dezbătută şi activitatea ADI-ului de Apă – Canal şi modul de cooperare cu operatorul regional ApaService SA.
Cristian Grătianu, noul administrator public al judeţului, consideră că prin activitatea deficientă de la ApaService s-a întârziat cu trei ani un proiect, cu finanţare europeană, de 106 milioane de euro.
De asemenea, conducerea Consiliului judeţean este îngrijorată de ineficienţa acestei societăţi:
” Avem o îngrijorare legată de activitatea operatorului regional ApaService SA. În acest moment, din păcate, avem un procent al pierderilor în municipiul Giurgiu de aproximativ 42%.
Acestea sunt numai pierderile tehnologice, fără să luăm în considerare şi pierderile economice determinate de modul de încasare al facturilor „.
De activitatea conducerii ApaService SA s-a arătat nemulţumit şi Marian Mina, preşedintele Consiliului judeţean:
” Societatea are pierderi, dar se fac angajări, sunt mărite salariile şi sunt cumpărate telefoane de ultima generaţie „. (NR. Se pare, că doar în ultima perioadă, societatea a achiziţionat 40 de telefoane mobile Samsung din ultima generaţie).
” Conducerea ApaService cumpăra telefoane mobile de ultima generaţie, deşi societatea are pierderi semnificative”!
Publicat
: iulie 14, 2017
Related Articles

Citește și …
Ion Ghimpețeanu, prefectul județului Giurgiu: Astazi, după ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, am mers de urgență în teritoriu pentru constatarea pagublelor si gestionarea problemelor în urma furtunii abatute aseară în nordul județului Giurgiu
Posted in: Actualitate, Administratie Tags: actiuni teritoriu, prefect Ion GhimpeţeanuAm stat de vorbă cu autoritățile locale, cu cetățenii afectati, precum și cu angajatii furnizorilor de energie electrică, semnal tv , internet, cu lucrătorii de la firmele de salubritate pe care i-am găsit pe teren, precum și cu cetățenii direct afectați de dezastrul naturii. Am aflat care le sunt problemele si, în dinamica zilei am […]
Read More
Post your comments