5 motive pentru care trebuie sa investesti in site-ul companiei tale

panocube coverCompetitia din mediul online este mai acerba ca niciodata. Indiferent de domeniul de activitate al firmei tale, trebuie sa stii cat de importanta este prezentarea online si imaginea site-ului tau, dar si a paginilor de pe retelele de socializare. Acestea reprezinta primul contact pe care il ai cu potentialii clientii sau colaboratori si, dupa cum stii, prima impresie conteaza intotdeauna.
Vrei sa incepi cu dreptul promovarea produselor tale? Atunci ai ceva de muncit la crearea unui brand puternic. Daca iti lansezi business-ul acum, promovarea remarcabila inca de la inceput in mediul online este cu atat mai importanta, cu cat te poate propulsa direct printre preferintele cumparatorilor. Creeaza un site prin care sa uimesti vizitatorii, sa intimidezi concurenta si sa iti prezinti intr-un mod profesionist produsele. Din acest punct de vedere, tehnologia te poate ajuta sa reusesti intr-un mod exceptional sa inspiri incredere si calitate. Cum poti face acest lucru?

Afla din acest articol ce trebuie sa aiba site-ul tau pentru a se face remarcat online:

panocube1. Design-ul site-ului trebuie sa fie curat, fara a-l incarca inutil. Retine faptul ca atunci cand publici prea multe poze, videouri sau gif-uri, paginile se incarca mult mai greu, iar experienta utilizatorului poate influenta nivelul de success al site-ului. In schimb, cu ajutorul unor fotografii 3D te asiguri ca paginile au toate sansele sa fie admirate de toti cei care le acceseaza. Calitatea pozelor si grafica intregului continut trebuie sa fie impecabile ca sa inspire experienta de top pe care urmaresti sa o asiguri clientilor tai.

2. Fii mereu accesibil pentru cei care intra la tine pe site. Invita-i sa iti descopere portofoliul, echipa si chiar sediul. Pentru oricare dintre acestea, Panocube iti propune o solutie inedita. Adauga pe site un tur virtual al sediului companiei tale, al magazinului sau salonului tau si vei vedea ce impact benefic poate avea asupra experientei online a celor care intra pe pagina ta. Acest lucru te aduce mai aproape de clienti si parteneri, ofera o fata umana si primitoare firmei tale de top.

3. Pentru crearea unui brand puternic, nu ai nevoie doar de o imagine impecabila, ci si de promovarea ei eficienta. Google lucreaza in permanenta pentru a indexa si clasifica mii de pagini online create in fiecare secunda peste tot in lume. Unele dintre acestea sunt chiar ale site-ului tau, cu care iti doresti sa ajungi in varful ierarhiei de cautari online. De aceea, strategiile SEO sunt concepute special pentru a ajuta site-urile sa creasca in cautari, sa le aduca tot mai aproape de nevoile internautilor. Cu ajutorul acestora poti crea un continut nu doar atragator, dar si strategic pentru imbunatatirea imaginii site-ului.panocube 1

4. Un alt element ce nu trebuie sa lipseasca firmei tale, dar nici de pe oricare material de promovare al companiei este logo-ul. Incearca sa creezi unul creativ, iesit din tipare, respectand drepturile de autor si reguli minime de estetica. Acesta are rolul de a-ti face brand-ul mult mai atragator, mai interesant si profesionist, deopotriva. Evita logo-urile complicate, pe care clientii nu le-ar putea deslusi, optand pentru cele simple, dar cu personalitate.

5. Nu in ultimul rand, site-ul tau trebuie sa fie usor de navigat. Este inutil sa creezi pagini multe, dar cu continut nefolositor. In schimb, alege sa iti prezinti produsele si serviciile intr-un mod cat mai compact, usor de citit, astfel incat sa nu pierzi atentia sau interesul clientilor. Un site simplu de folosit este ideal pentru firmele mici, dar si pentru companiile mari.
Investeste eficient in site-ul companiei tale, daca iti doresti sa lasi impresia corecta cu privire la firma ta oricui il acceseaza. De asemenea, ai grija ca eventualele erori tehnice sa fie rezolvate rapid, incat sa nu afecteze experienta vizitatorilor.


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

ziare