Dacă facturile la electricitate sau gaz, emise în ianuarie, nu vor intra sub incidenţa măsurilor suplimentare de plafonare/compensare, înseamnă că cei care au primit facturi uriaşe, imposibil de achitat, vor fi obligaţi să le plătească, altfel riscă debranşarea. Nu putem permite acest lucru şi, astfel, insistăm ca măsurile de ajutor să se aplice ŞI pentru facturile din ianuarie.
Aşadar, susţinem în continuare identificarea unui mecanism care să permită și compensarea facturilor emise de furnizori către consumatorii casnici, școli, spitale, IMM-uri, instituții de stat etc. pentru perioada 1 ianuarie – 31 ianuarie 2022!
Experții PSD au pregătit textul necesar și l-au propus guvernului pentru a fi inclus în OUG. La insistențele PSD, în acelaşi text se vor regăsi și sancțiuni pentru furnizorii care nu aplică corespunzător prevederile Legii privind plafonarea și compensarea și au o conduită comercială înșelătoare.
Preşedintele PSD Giurgiu, deputatul Marian Mina: Susţinem identificarea unui mecanism care să permită și compensarea facturilor emise de furnizori către consumatorii pentru perioada 1 ianuarie – 31 ianuarie 2022
Publicat
: ianuarie 25, 2022
Related Articles
-
-
Marian Mina, deputat PSD de Giurgiu: Pensionarii cu venituri mici vor primi, înainte de Sărbătorile Pascale, prima tranşă din sprijinul financiar de la Guvern
-
Preşedintele PSD Giurgiu, deputatul Marian Mina: România are nevoie de stabilitate, de un Guvern responsabil şi de conducători care să pună pe primul loc oamenii şi rezolvarea problemelor ţării!

Citește și …
Premieră: Uniforma școlară este introdusă oficial pentru elevii din 6 clase de ciclul primar din comuna Clejani
Posted in: Actualitate, Dezvaluiri Tags: elevi Clejani, primar florin nidelea, uniformaCadrele didactice din unităţile de învăţământ din comuna Clejani anunţa o premieră: elevii din 6 clase din ciclul 0-IV vor purta uniforma şcolară. ” Dragi părinți și elevi, Ne bucurăm să vă anunțăm că uniforma școlară a devenit parte din identitatea Școlii Clejani pentru șase dintre clasele primare (0-IV) Elevii noștri au îmbrățișat deja această […]
Read More
Post your comments