Preşedintele PSD Giurgiu, deputatul Marian Mina: Gluma USR-istă Cătălin Drulă e supărat foc că s-a umblat la puşculiţa de bani a lui Clotilde Armand

Drula- Clot

Gluma USR-istă Cătălin Drulă, deci Dulătrăul-ul progresit cum îl ştim, e supărat foc că s-a umblat la puşculiţa de bani a lui Clotilde Armand. Puşculiţă ce ar fi trebuit să fie umplută ochi prin contractul privind autostrada Craiova-Lugoj.
Acum, în loc să fie bucuros că nu l-a mai întrebat nimeni de sănătate, cu atât mai puţin despre ce tip de mentă a frecat – la propriu- cât a fost ministru, Cătălin Drulă şi-a amintit brusc de vremurile lui bune. Evident, despre acelea când avea consultanţa, SF-urile, banii aferenţi atât de aproape de buzunar. Acum e în depresie, condoleanţe!
Drulă, ai avut ocazia să arăţi ce poţi, ai eşuat cu brio!
Vizibil frustrat, după ce mironosiţa şefă de la Sectorul 1, Clotilde, a rămas fără banii de cercei, Drula politicii româneşti s-a apucat să posteze despre proiectarea autostrăzii Craiova-Lugoj. Vă daţi seama? Stai degeaba 2 ani şi latri cât 4, ca să distragi atenţia de la şmecheriile tale, fix când nu mai ai acces la castron. Nu merge cu românii, sunt mai deştepţi decât ai voştri!
Mie îmi pare rău de câtă frustrare s-a strâns în Cătălin Drulă, micuţul progresist, că îmi este teamă să nu pleznească în el „dragostea de ţară”! Altfel, câtă vreme băieţii ăştia de la USR au fost la guvernare, să nu uităm!, singurul lor record înregistrat oficial a fost acela privind numărul de şobolani pe metru pătrat în Bucureşti, şi, implicit, viteza lor aferentă, în sectorul mânuit de madame Clotilde Armande.
Aşa că, n-o mai plânge, Cătăline, pe Clotilde! Dacă învaţă şobolanii să le crească blană, faceţi consultanţă de milioane de euro pentru afacerile voastre. Până atunci, jos labele de pe România!
Motivele pentru care se impunea anularea procedurii de achizitie pentru Drum de mare viteză Craiova-Dr. Turnu Severin-Lugoj sunt:
1. Suprapunerea unui sector de drum de la Craiova la Filias cu Drumul expres Craiova-Tg. Jiu, sector analizat de prestatorul celui de al 2 lea SF si definit la profil de autostrada.
2. Perioada foarte mare de timp pentru solutionarea contestatiilor (22.12.2021-comunicare de rezultat pentru Egis pana la decizia CNSC din data de 21.02.2022, care a dispus reevaluarea ofertelor. in prezent sint litigii la CAB impotriva deciziei CNSC)
3. Experienta avuta pana in prezent cu elaboratorii de SFuri este una extrem de dificila pentru proiecte de o complexitate mai mica (lungimi mai scurte de 250km si relief mai facil)
4. Lipsa unei lotizari a proiectului conduce la blocari majore in realizarea lui din perspectiva stabilirii traseului ce parcurge mai multe zone de relief si prin multe UAT.
5. Lipsa lotizarii presupune obtinerea unui singur Acord de mediu care implica studii aprofundate tinand cont ca se vor travesa zone incluse in Natura 2000 si patrimoniul UNESCO.
În plus, durata de realizare a SF- ului era de 43 luni (36 luni elaborare SF, 6 luni asistenta financiara si promovare licitatie, 1 luna emitere raport final).


Publicat  :  martie 22, 2022

Related Articles

Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

ziare