În ziua de astăzi, competiția din mediul de afaceri a devenit din ce în ce mai acerbă, astfel că brandurile duc o luptă strânsă pentru a obține o poziție cât mai favorabilă în mintea consumatorilor. Din acest motiv, fiecare business ar trebui să-și optimizeze cât mai bine produsele pentru a se putea diferenția în piață. Altfel spus, construirea unei strategii de marketing eficiente care să dea rezultate pe termen lung devine necesară pentru a atinge o poziție de top în Google.
Content writing, o componentă importantă a procesului SEO
Content writing-ul constituie o modalitate eficientă prin care îți poți crește brandul frumos în Google. Livrarea unui conținut calitativ constituie una dintre condițiile esențiale pentru ca website-ul tău să se bucure de optimizare SEO.
În funcție de anumiți algoritmi – peste 200, Google indexează website-urile, oferindu-le mai multă vizibilitate tuturor site-urilor care întrunesc aceste condiții. De altfel, unul dintre cele mai importante criterii de clasificare în Google este calitatea și relevanța conținutului scris.
Conținutul calitativ te poate ajuta să construiești o relație autentică între brand și utilizatorii din online. De altfel, conținutul scris din mediul online constituie o componentă încorporată în procesul SEO și constituie cea mai bună metodă de comunicare cu publicul-țintă.
Apelează la servicii de content writing
Dacă nu ai timp suficient la dispoziție pentru a te dedica scrisului sau crezi că nu te descurci suficient de bine, ar fi indicat să apelezi la serviciile de content writing pe care le oferă specialiștii în domeniu. De pildă, AdMarks se numără printre agențiile de marketing online care oferă atât servicii de content writing, cât și de copywriting.
Cu ce se ocupă un content writer
Un content writer este scrie texte cu diferite formate precum:
1.articole de blog,
2.advertoriale,
3.comunicate de presă,
4.newslettere,
5.descrieri de produse și servicii.
Procesul de scriere pe care îl parcurge un content writer nu este unul chiar simplu și este etapizat. Iată în ce constă munca sa:
Documentarea
În acestă etapă, content writerul trebuie să înțeleagă cât mai bine necesitățile businessului și să facă o documentare cât mai completă pentru a scrie cât mai bine.
De obicei, brieful pe care îl trimite clientul unui content writer trebuie să-l ajute să conceapă materiale cât mai bune. Indiferent de formatul în care e necesar să compună textul, content writerul nu trebuie să sară peste această etapă. Prețurile unui serviciu de content writing variază în funcție de mai mulți factori precum domeniul de specialitate – sănătate, tehnologie, turism, gaming, fashion ș.a.m.d.
Scrierea propriu-zisă a textelor
Următoarea etapă constă în scrierea propriu-zisă a textelor. Creatorul de content ar trebui să utilizeze terminologia specifică și să facă textul cât mai ușor de parcurs. De asemenea, vocabularul pe care îl utilizează ar trebui să fie adaptat utilizatorilor.
Feedbackul
Pentru a se asigura că livrează cel mai bun conținut, creatorul are nevoie de feedback în mod constant de la client. Astfel, se vor evita confuziile din cauza termenilor mult prea tehnici ș.a.m.d.
În cea de-a treia și ultima fază, se așteaptă feedbackul, iar în funcție de sugestiile și propunerile pe care le are clientul, content writerul ajustează textele și face modificări – dacă este cazul.
Ce avantaje poate aduce conținutul de calitate businessului tău
Publicat
: mai 30, 2018
Post your comments