1. Informaţii generale privind autoritatea contractanta, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
COMUNA PRUNDU, comuna Prundu, sat Prundu, Strada Linia Primariei nr. 1, județul Giurgiu, telefon/fax 0246.245.117, e-mail: primaria_prundu@yahoo.com, cod fiscal 5123640.
2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
Spatiu comercial in suprafata de 59 mp si teren aferent in suprafata de 83 mp , apartinand domeniului public al Comunei Prundu, situate in intravilanul comunei Prundu, sat Prundu, str. Sos Grecii, FN, județul Giurgiu, avand numar cadastral 31648, CF 31648, conform caietului de sarcini, HCL Prundu nr. 19/20.12.2024 și temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:
se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Secretariat/Registratura.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Compartimentul Secretariat/Registratura din cadrul Comunei Prundu, comuna Prundu, sat Prundu, strada Linia Primariei nr.1, județul Giurgiu.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul:
100 lei / exemplar, se achită numerar la casieria Comunei Prundu.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor:
02.07.2025, ora 14.00. (minim 5 zile lucrătoare fără capete înainte de data limită de depunere a ofertelor)
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor:
10.07.2025, ora 10.00. (minim 20 zile calendaristice fără capete până la data limită de depunere a ofertelor)
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Comuna Prundu, Compartimentul Secretariat/Registratura , comuna Prundu, sat Prundu, strada Linia Primariei nr. 1, județul Giurgiu.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
se depun într-un singur exemplar original, în două plicuri sigilate: unul exterior și unul interior.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
14.07.2025, ora 11.00, Comuna Prundu, comuna Prundu, sat Prundu, strada Linia Primariei nr. 1, județul Giurgiu.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Giurgiu , Strada Episcopiei, nr. 13, Mun Giurgiu, județul Giurgiu, telefon 0246.212.725, fax 0246.212.72, e-mail: tr-giurgiu-info@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 17.06.2025.
Post your comments