Prin mai multe postări pe reţelele de socializare, ce vor fi urmate şi de o campanie de promovare outdoor, Brutăria „Pâinilă” a început o campanie de conştientizare a comportamentului de consumator. Principala problemă ridicată, este solicitarea bonului fiscal
„Dacă soliciţi bonul fiscal comerciantului, va fi nevoit să plătească la bugetul de stat TVA-ul şi impozitele aferente! Dacă nu soliciţi bonul fiscal, aceste sume nu ajung la bugetul de stat, bani atât de necesari pentru infrastructura din această ţară cât şi pentru salariile profesorilor, medicilor şi ale celorlalţi bugetari! La brutăria noastră primiţi bonul fiscal şi aveţi obligaţia să îl păstraţi până la ieşirea din brutărie.” spune Adrian Cândea, patronul Brutăriei „Pâinilă”.
O altă problemă mediatizată sunt produsele de panificaţie din hypermarket-uri care primesc produsele congelate (termen de valabilitate minim 1 an) şi precoapte în proporţie de 60% şi folosesc cuptorul doar pentru decongelare şi încălzire. Şi magazinele de cartier sunt cuprinse în această campanie, unde pâinea este atinsă de oricine, fără nici un control.
Post your comments