1. Informaţii generale privind autoritatea contractanta, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Comuna Stăneşti, cu sediul în comuna Stănești, sat Stăneşti, Str. Primăriei nr. 5, județul Giurgiu, telefon/fax 0246/235.107, e-mail: stanestiprimaria@yahoo.com, cod fiscal 5123772.
2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
-teren arabil in suprafaţă de 60,71 ha, situat în extravilanul comunei Gogoşari, judetul Giurgiu, T 44, ce aparţine domeniului privat al Comunei Stăneşti. Închirierea se face conform caietului de sarcini, H.C.L. Stăneşti nr. 82/15.12.2023 şi în baza temeiului O.U.G. nr. 57/03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:
se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
La cerere la sediul instituţiei, Registratura Comunei Stăneşti.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Registratura Comunei Stănesti, comuna Stăneşti, sat Stăneşti, Str. Primăriei nr. 5, judeţul Giurgiu.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul:
50 lei/exemplar, care se achită în numerar la Casieria Comunei Stăneşti.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor:
08.11.2024, ora 12.00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor:
18.11.2024, ora 12.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Comuna Stăneşti, comuna Stăneşti, sat Stăneşti, Str. Primăriei nr. 5, judeţul Giurgiu.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Ofertele se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate – unul exterior şi unul interior, pentru fiecare suprafaţă.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
19.11.2024, ora 10.00, Comuna Stăneşti, sat Stăneşti, comuna Stăneşti, Str. Primăriei nr. 5, judeţul Giurgiu.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secţia de Contencios Administrativ a Tribunalului Giurgiu, Giurgiu, Str. Episcopiei nr. 13, judeţul Giurgiu, telefon/fax 0246.217.492, e-mail: registratura_tr@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
18.10.2024.
Post your comments