Avand in vedere prevederile art.49 si 50 din Decretul Presedintelui Romaniei nr.195/16.03.2020 privind instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr.212/16.03.2020;
Din motive de siguranta medicala, legate de prevenirea raspandirii infectarii cu COVID-19, Casa Teritoriala de Pensii Giurgiu, anunta ca incepand cu 18.03.2020, pe toata durata decretarii starii de urgenta, se vor lua urmatoarele masuri:
-
In perioada susmentionata, operatiunea de inregistrare a cererilor de deschidere/recalcularea drepturilor de pensie se va realiza telefonic, fax sau pe e-mail, folosind urmatoarele date de contact:
-
Numar telefon: 0246/213054 tasta 2 ; 0246/212381
-
Numare fax: 0246/212388 ; 0371603584
-
Adrese e-mail: giurgiu.pi@cnpp.ro
-
In perioada susmentionata, in situatia copiilor urmasi care implinesc varsta de 16 ani si care nu pot face dovada continuarii studiilor din cauza suspendarii cursurilor scolare, plata pensiei de urmas se va face fara a fi necesara prezentarea acestei dovezi, urmand ca adeverinta doveditoare sa fie prezentata in termen de 30 zile, de la data expirarii starii de urgenta.
In functie de evolutia situatiei urmeaza sa fie anuntate si alte decizii.
Nota: In situatia transmiterii cererilor prin fax/e-mail este necesar a se comunica si urmatoarele date personale: cod numeric personal(CNP),in vederea inregistrarii cererii in aplicatia informatica a Casei de Pensii Giurgiu, si un numar telefon in vederea contactarii spre a se prezenta cu documentatia necesara stabilirii drepturilor de pensie.
Post your comments