Cetăţenii care au întrebări sau nelămuriri referitoare la tot ce înseamnă pandemia de COVID-19, dar şi cei care doresc informaţii despre campania de vaccinare anti-COVID-19, pot apela, 24/24 h, numărul unic de call-center 0214144446.
La acest număr de telefon, cetăţenii primesc informaţii despre decizii de izolare/carantinare, se realizează anchete epidemiologice, se transmit rapoarte medicale, se comunică rezultatele testărilor prin metoda RT-PCR pentru depistarea virusului SARS-CoV-2, informaţii despre testări rapide antigen, măsuri de igienă, derogări de la măsura de carantinare, informaţii despre locaţiile centrelor de vaccinare anti-COVID etc.
Call-centerul funcţionează în cadrul Direcţiei de Sănătate Publică Giurgiu, iar personalul care îl gestionează lucrează în 3 ture (12/24 – 12/48 h), câte 3 angajaţi pe tură, suplimentaţi cu 3 angajaţi în program de 8 ore.
Call center pentru Covid-19 la DSP Giurgiu
Publicat
: octombrie 11, 2021

Citește și …
USR: Am spus că intrăm la guvernare pentru a face curățenie și a stopa risipa. Ne ținem de cuvânt!
Posted in: Actualitate, Politica Tags: masuri, USR– Traian Halalai, directorul băncii de stat EximBank, pleacă din funcție. Premierul Ilie Bolojan a anunțat că a cerut declanșarea procedurii de înlocuire. Halalai este părtaș la schema prin care bugetul de stat a fost păgubit, timp de mai bine de 10 ani, cu 120.000 de euro pe lună. Halalai se numără de ani buni […]
Read More
Post your comments