A fost demolat vechiul pod feroviar de la Grădiștea

stire-refacerea-podului-de-la-gradistea-simbol-pentru-romania_html_53fba2414a828a11

Podul vechi de la Grădiștea, de pe linia 902 București – Giurgiu, a fost demolat, scrie publicația România Feroviară, iar compania austriacă Porr, care a câștigat proiectul, va începe construcția noului pod și demontează și vechea cale de rulare, pe o distanță de 7 km. În loc să fie un drum de maxim o oră și 20 de minute, călătoria cu trenul între București și Giurgiu durează și peste trei ore, făcându-se din 2005 pe o rută ocolită, prin Videle.
Per total vor fi construite patru noi poduri: cel de peste Argeș, două peste Sabar și unul peste Neajlov.
Aproape jumătate dintre cei 7 km de cale ferată dintre Grădiștea și Vidra au fost demontați, iar terenul a fost pregătit pentru noul rambleu al noii căi ferate București Progresu – Giurgiu
CFR SA și compania austriacă Porr Construct au semnat pe 4 decembrie 2020, contractul pentru ”modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe podul CF peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, contract în valoare de 472 milioane lei fără TVA, finanțat din fonduri nerambursabile.
Sursa: Hotnews


Publicat  :  octombrie 26, 2021

Related Articles

Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

ziare