În ultima şedinţă a Consiliului Local Giurgiu a fost luată hotărârea modificării organigramei Primăriei, a Direcţiei de Asistenţă Socială şi a Direcţiei de Impozite şi Taxe. Este vorba despre disponibilizarea unui număr de 20 de persoane (9 din cadrul Direcţiei de impozite şi taxe, 11 de la DAS).
Deşi, în spaţiul public, a fost lansată idee ca restructurările vor fi făcute doar pe bază de concurs, după o analiză a activităţii fiecărui angajat, realitatea este cu totul alta.
Conducerea Direcţiei de impozite şi taxe locale a emis deja preavizele pentru mai mulţi angajaţi, consideraţi indezirabili: Virgil Peia, Elena Sevastian, Tase Călinescu, Luminiţa Apostol, Gelu Valerica, Marcel Sararu. Sunt persoane cu experienţă, foşti şefi de servicii în cadrul direcţiei. Au fost trimise la concurs, dar au refuzat.
Au fost păstraţi angajaţii din ultimii ani. Persoanele competente, care nu sunt membrii PSD, urmează să fie date afară.
Am încercat să luăm legătura cu Laurenţiu Ţintea, directorul Direcţiei de impozite şi taxe locale, pentru a afla criteriile pe baza cărora a fost stabilită lista disponibilizărilor. Nu a răspuns la telefon.
Situaţia este aproape identică şi la Direcţia de Asistenţă Socială.
Să lăsăm vrăjeala! Lista persoanelor din primăria Giurgiu care vor fi trimise în şomaj.
Publicat
: iulie 10, 2017

Citește și …
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dezvăluiri: Cum ne usucă Primăria Giurgiu?! (I)
Posted in: Actualitate, Administratie, Dezvaluiri Comments: 0
-
-
-
Anunț pierdere acte
Posted in: Actualitate Tags: anunt„ Pierdut certificatul de atestare fiscală privind radierea mopedului marca Moped, serie șasiu ZD4LY0000WS010368, an fabricație 2007, emis pe numele Stan Marian. Document nul.”
Read More-
Anunț pierdere acte
Posted in: Actualitate Tags: anunt -
-
Post your comments