Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR, fostă CNADNR) a anunţat luni, 12 decembrie, că a recepţionat lucrarea de reabilitare a podului de la Giurgiu, dintre România şi Bulgaria, iar circulaţia se desfăşoară acum în condiţii normale.
Contractul de reabilitare a podului a fost atribuit, în octombrie 2014, asocierii Collini Lavori SpA – Tecnic Consulting Engineering, iar durata de execuţie era de 16 luni.
Din valoarea totală a proiectului, 85% a fost furnizată din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), iar 15% din bugetul statului, potrivit News.ro.
Acest proiect a fost realizat în două faze, pentru că exista riscul de a fi pierdute fonduri europene din cauza întârzierilor apărute. Prima fază s-a desfăşurat până în data de 31 decembrie 2015, iar faza a doua de la 1 ianuarie 2016 până în prezent.
Lucrările au vizat reabilitarea structurii principalei căi de acces dintre România şi Bulgaria. „Lucrările aferente acestui pod au constat într-o reabilitare structurală care a permis înlocuirea integrală a sistemului rutier format din plăci prefabricate, straturi asfaltice, sablarea şi vopsirea tablierului metalic “. Podul de la Giurgiu a fost închis în perioada 21-23 octombrie pentru efectuarea de teste de siguranţă, necesare înainte de recepţionarea lucrărilor.
A fost făcută recepţia lucrărilor la Podul Giurgiu – Ruse
Publicat
: decembrie 14, 2016

Citește și …
-
-
-
-
-
-
ANUNȚ CONCURS
Posted in: Cancan Comments: 0
-
-
-
PERCHEZIȚII ÎNTR-UN DOSAR PRIVIND TRAFICUL DE DROGURI
Posted in: Actualitate, Administratie, Dezvaluiri Comments: 0 -
Taxa specială de salubrizare din Giurgiu, menținută de instanță
Posted in: Actualitate, Administratie, Dezvaluiri Comments: 0 -
-
-
-
Școala Gimnazială Nr.7, Giurgiu: PROIECT ERASMUS+ K1- CREȘTEREA MOTIVAȚIEI PENTRU ÎNVĂȚARE PRIN ACTIVITĂȚI NONFORMALE MOBILITATE ÎN GRECIA
Posted in: Actualitate, Administratie Tags: giurgiu, Școala Gimnazială Nr.7În perioada 30 noiembrie – 6 decembrie 2025, Școala Gimnazială Nr.7, Giurgiu, a participat la un curs pentru elevi care a vizat dezvoltarea unor competențe în vederea creșterii motivației pentru învățare prin activități nonformale. Profesoarele Marinela ANGHEL și Florentina-Roxana ROȘU au însoțit 11 elevi din clasele a VI-a și a VII-a. Elevii participanți au fost […]
Read More









Post your comments